CDA Lokaal introduceert het steunlidmaatschap!

Als gemeenschap worden we sterker als we samen discussiëren en ideeën vormen hoe onze gemeente er in de toekomst uit kan zien. Niet voor niets is ons motto tijdens deze gemeenteraadsperiode ‘Iedereen doet mee, want iedereen doet er toe’.  We hebben iedereen nodig om ideeën te horen, discussies te voeren en activiteiten te organiseren. Het CDA Gilze en Rijen profileert zich als een lokale partij, met lokale standpunten en mensen.

Als CDA Lokaal willen we zoveel mogelijk mensen uit onze gemeente betrekken bij de lokale politiek. Immers lokale politiek gaat over vele zaken die er toe doen. Soms algemeen en soms rechtstreeks in uw belang.?Alle besluiten die genomen worden staan in het teken van een duurzame en leefbare lokale samenleving. CDA Lokaal zoekt betrokken inwoners die dit willen ondersteunen. Want samen kunnen we meer.

Lokaal lid
Daarom heeft het CDA Lokaal het steunlidmaatschap ingevoerd. CDA Lokaal biedt de mogelijkheid om voor 15 euro per jaar alleen lokaal lid te worden van het CDA. Als steunlid wordt u uitgenodigd voor discussiebijeenkomsten en wordt u op de hoogte gehouden van actualiteiten.

Gerard Selten ontving uit handen van de bestuursvoorzitter Paul van Dijk het eerste steunlidmaatschap van het CDA Lokaal. Mocht u ook interesse hebben om steunlid van CDA Lokaal te worden? Mail dan naar cdagilzerijen@gmail.com of neem contact op met de voorzitter Paul van Dijk 0161-222840.