Buurt Bewust Bijeenkomst Molenschot.

U komt toch ook naar de BUURT BEWUSTE BIJEENKOMST voor Molenschot.

Op woensdag 5 april aanstaande houdt CDA Lokaal de Buurt Bewuste Bijeenkomst voor Molenschot. Bent u betrokken bij wat in Molenschot speelt? Dan is deze bijeenkomst ook voor u!

Waar en wanneer?

Wij nodigen de inwoners van Molenschot en het buitengebied van harte uit bij de MFA de Molenwiek, Schoolstraat 25 in Molenschot. De bijeenkomst duurt van 20.00 - 21.30 uur, waarbij inloop vanaf 19.30 uur mogelijk is.

Waarom?

Wij van CDA Lokaal horen graag wat er leeft in uw dorp, en wat de lokale politiek volgens u op haar agenda zou moeten zetten. Tijdens de bijeenkomst kunt u natuurlijk uw mening geven over actuele politieke zaken. De input van deze avond zal worden opgepakt door de gemeenteraadsfractie van CDA Lokaal, of als basis dienen voor ons nieuwe verkiezingsprogramma dat voor 2018 wordt samengesteld. Uiteraard houden we u na afloop geïnformeerd over de ontwikkelingen rondom de besproken aandachtspunten. Onderwerpen waar we aan kunnen denken zijn bijvoorbeeld de sociale voorzieningen, de relatie natuur en agrarische sector en het bepalend dorpsgezicht handhaven. Maar ongetwijfeld zijn er nog veel andere aspecten die met betrekking tot Molenschot kunnen worden ingebracht.

Buurt  Bewuste Bijeenkomsten

In de komende maanden zal CDA Lokaal ook voor andere wijken en kernen in onze gemeente een Buurt Bewuste Bijeenkomst organiseren. Denkt u alvast eens na over wat u ons mee wilt geven. Wij horen graag wat er in onze prachtige gemeente nog verbeterd kan worden, of wat juist gehandhaafd dient te blijven. Iedereen doet er toe, dat is de leuze van CDA Lokaal, daarom wordt uw mening zeer op prijs gesteld.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de Buurt Bewuste Bijeenkomsten, of over CDA Lokaal in het algemeen? Kijk dan op onze website www.cda-gilzerijen.nl,  of volg ons op Twitter en Facabook.